Det kommer mera...

Då ska vi se...jo Cola har ju varit sjuk några gånger...som vanligt...
Hon blev även överkörd av en cykel, vilket ledde till att vi va tvugna att åka ner till sjukhuset å röntga å då upptäckte dom att hon hade fel på nån kota i ryggen eller vad det va...jippi...
Men vi blev lite fulla i skratt faktiskt när vetrinären kom på att han inte hade lyssnat på hjärtat å skulle göra det precis när vi gick...snabbt fick vi lägga in att ja, du kommer hitta ett litet blåsljud på hjärtat...
vårat lilla älskade måndags ex!

  

Sen har vi ju firat lilla pappa!
Som förra året så packade vi picknickkorgen å drog till emaus. Lunchen å en promenad hann vi med där men fikan fick vi ta hemma hos pappa för det började regna...eller mer vräka ner!
  

Detta lilla svin gick löst förra året men i år fick han gå i en hage.
Detta verkade inte va helt poppulärt...
  

Däremot så gick dessa små goingar ute när vi kom, men sen skulle dom in å äta.
Dom va så söta när dom sprang runt å skulle stånga på varandra å annat...


  

När vi ändå va uppe i Bohuslän så passade vi på att käka lite på berget i Hunnebo!
Våran älsklingsplats!



På vägen hem från Bohuslän stack vi in till Krille å Fäckan å deras små kisar.
     
Å om nån undrar...Ja, jag gillar att leka med min nya telefon...
Finns massa roliga ramar å sånt..

Vi har även haft vattenläcka i ett takfönster...


Panik-rea-shoppat växter...


Jag har fixat lite i sovrummet...


Kokat saft...


Vi har shoppat roliga å fina saker...
  

Vi har hängt med Wilma...


Andreas å Pär har krigat...
  

Vi blev medbjudna på Diggiloo...
Det regnade lite ja...


Sen har vi ju gjort massa annat oxå men det som inte fastnar på bild försvinner tyvärr rätt snabbt ur minnet.
Men här har ni nästan alla bilder från min mobil...kommer säkert in fler snart.
På onsdag drar vi till mamma på lång-helg så då tas det säkert fler.
Jag, mamma å moster ska tex. på spa!!!
Nu ska jag laga lunch till min man ♥
Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj, här hittade man ju din blogg av en slump:)

Hoppas ni tyckte om Diggiloo (förutom regnet då)

Ha de fint kramkram

2010-08-21 @ 19:19:21
Postat av: Sandra

Hej Jennifer!

Kul att se att du hittat min blogg! Tack så jätte mycket för biljetterna, vi hade verkligen jätte roligt! Trots regnet ;) Hoppas vi ses snart! Kram kram

2010-08-21 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0