Lite smått å gott...

Jag köpte en ny mobil i början av sommaren. Jag har äntligen tagit mig ur sony ericsson träsket å köpt en nokia. Tänkte det kunde va kul att ha en telefon som inte stänger av sig själv i tid å otid, med en fungerande å hel knappsats mm... Blev denna snyggingen!



Jag har tagit lite bilder då å då men eftersom jag inte skrivit på bloggen på ett tag så ligger dom bara i telefonen å skräpar. Så jag tänkte att jag kan ju lika gärna lägga upp några här så får ni se vad jag hittat på det sista.

Vi börjar med midsommarafton! Den tillbringade jag på liseberg med familjen!


   

   
Åj vad längesen detta kändes...tänk att hela sommaren nästa har gått...

Sen va det dax att fira morfar!



     

     

Jag hittade även flera såna bord som jag vill ha som matbord där morfar hade sitt kalas...
precis sådär maskätna som jag vill ha dom...
  

Sen har ju mamma varit söt oxå...precis som vanligt...


När Andreas fyllde fick han en ny fin grill av mig å Colis!
Så vi har grillat som aldrig förr denna sommaren. Den gamla grillen ska bli "vintergrill",
så nu kan vi grilla året om!


Det va Juni det! Ska bara gå ut å rasta min lilla i regent så åter kommer jag med juli sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0