Nu kör vi, full fart!

Imorgon börjar äntligen min praktik!
Ska bli jätte roligt! Ännu roligare hade varit om jag hade fixat körkortet innan jag drog igång med detta...men nu är inte fallet så, så det e bara att gilla läget å göra så gott som jag kan!
Bilskolan har haft öppet i helgen så vi har varit där både igår å idag å pluggat. Andreas har hängt på å testat på lite teori själv...va nog inte så lätt som han trodde...hihihi...
Ska in på onsdag igen på min "lediga" dag...ska ju ändå köra. Får nog ta å åka in nån annan dag oxå. Fan va jag önskar att jag hade plugghuvud asså! Jag skulle ge vad som helst för det just nu! När det sitter folk i rummet å pratar å jag läser en fråga å nån säger ett ord så tar jag in det i meningen å så blir svaren väldigt konstiga å sen när jag ser rätt svar så undrar jag hur jag kunde svara som jag gjorde... Jag kan inte fatta att jag faktiskt tog mig igenom gymnasiet asså...skolan över huvud taget! Stor klapp på axeln till mig från mig! :)

Nu börjar snart söndagsfilmen. Ska kolla lite men sen får nog jag lägga mig om jag ska orka imorogn.
Skriver kanske imorgon kväll om hur dagen har varit, bra antar jag!
Jag fick ett sms av chefen i fredags att det ska bli kul att ses på måndag å att jag skulle ha en bra helg! Jag blev nästan lite rörd...en sån chef har man ju aldrig haft direkt. Detta kan bara bli bra asså!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Helen

Ja såna chefer växer inte på trän men Din första chef var allt super men det var så längesen så det har du kanske glömt. Kram

2010-08-23 @ 15:12:20
Postat av: Sandra

Hahaha nä henne har jag allt inte glömt ;) Tänkte mer på dom jag jobbat gratis för...

2010-08-23 @ 17:02:55
Postat av: Jenny W

Vart har du fått praktik?

Kul att du verkar trivas!

2010-09-14 @ 19:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0