Sköna söndag...

Idag har vi både slappat, grejat i trädgården å varit sociala.
Dagen började ju med regn, vilket inte gjorde så mycket eftersom planen va att bara slappa ändå. Men vi va tvugna att handla lite så en tripp in till stan fick det bli. Å på vägen in dit så ringde morfar å frågade om dom kunde komma förbi. Så vi drog hem å gjorde en rabarbetpaj å slängde oss i soffan igen å spelad massa wii. Sen kom ju den där solen som vi tidigare under dagen hade bestämt att vi skulle igronera om den kom idag...men vi drog oss ut lite i trädgården å planterade den sista inköpta busken. Blodfläder...lite coolt tyckte jag...men jag e rätt lätt impad ska ni veta...
Sen kom morfar å Suzanne förbi en liten sväng på trädgårdstitt å fika. Å nu ligger vi i soffan igen, stormmätta efter kvällens grillning. (Självklart ingick det haloumi som är min nya drog!!!) VArför blir man aldrig beroende av nåt nyttigt...typ selleri?

Igår kväll blev vi bjudna på diggiloo (tack Anders å Jennifer!) Det va riktigt roligt! Vi blev lite blöta men va gör väl det...sköj hade vi iallafall! Hade dock skorna fulla med ..ja...konstjord...asså det va konstgräs där å då va det små svarta korn som skulle göra att man gled bättre (fick jag förklarat för mig) å såna har vi nu lite här å var.

Nu ska vi gå å lägga oss för imorgon börjar Andreas jobba igen å jag ska köra kl.8...det blir till att gå upp med tuppen! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0