Jag kommer la igen...

Livet kan va bra jävligt ibland...rätt ofta om ni frågar mig...men jag har bestämt mig för att bara klara av alla test som kastats på mig, å fortsätta kämpa på!
Vem vet, nån dag kanske man får belöning för skiten å blir miljonär...
Bloggen har verkligen inte varit min prio på länge som ni kanske märkt...men ska försöka börja lite smått igen.
Sen sist så har jag ju kommit en bit på vägen med mitt körkort! Känns jätte bra! Det tråkiga e ju att man får sitta inne med teorin på datorn när solen skiner. Men jag brukar springa ut å in mellan frågorna lite. Man behöver ju faktiskt få lite sol oxå...Jag har fått koder så jag kan göra teorin hemma. Körningen går oxå bra! Så jag ska nog slippa bli 30 innan körkortet e fixat ;) Kanske 28 me...

Den roligaste nyheten e ju såklart att jag fått praktik!!! Efter att gått hemma nästan ett år så kan ni nog förstå hur mycket det betyder för mig!!! Jag börjar v.34 i Närbutiken. Ska bli så sjukt roligt så det e inte sant!

Annars då...Andreas har semester, går in i sin sista vecka idag. Å vi har la mest gjort små turer runt byn. Badat å varit i skogen å plockat svamp, blåbär å smultron. Jag å Julia ska nog ta en tur sen... Jag tänkte koka sylt så då behöver jag ju rätt mycket...vi får väl se hur mycket jag orkar plocka...
Vi har som vanligt varit ett par turer på djursjukhuset, som vanligt! Tack gode gud för folksam!!!
Vi gick även lös på lantmännens rea här om dagen. Dom hade halva priset på alla växter. Det blev äppleträd, päronträd, blåbärsbuskar, rabarber, japansk bloglönn, lite azaleor mm... Det va riktigt roligt!

Nä nu får jag nog ta en liten stund med plugg till här då om det ska bli nåt körkort...

   
En sån här kanske man skulle ha sen...hittade en jätte fin bild på en bubbla me men den försvann. Hundkojerna e ju för söta oxå... Nåt litet roligt bör vi ju ha sen iallafall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0