Mors-dag!

Idag är det ju mors dag å jag e super tacksam för min lilla mor! Jag vet, alla tycker säkert att just deras mamma e bäst i världen men tro mig...MIN e bäst!!! Hon finns alltid där för mig å fast vi har 25 mil mellan oss hjälper hon mig dagligen. Just nu känns det som extar långa mil...men vi ses ju faktiskt redan på onsdag! 

Tack för att du finns! 



Min lilla gumma gav mig en liten mors dags present i morse... en väckning... Tack gumman, vi la oss ju bara typ 3 i natt så...tack! ZZZZZ... Blir nog en slappardag idag!
Men oxå ett stort tack till tjejerna igår för tjejkvällen, det va jätte mysigt! Tur att jag har er!  


Kommentarer
Postat av: Mamma Helen

Tack snälla Sandra. Det var ord som värmde. Många gånger önskar jag att jag kunde göra mer... Jag är mycket stolt över att vara din mamma. Ska bli så kul när du kommer på onsdag. Kramar i massor

2010-05-30 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0