Söndagen

Igår va mina kusiner Maria å Anne här å hälsade på. Det va riktigt roligt att se dom igen, det går ju en himla massa år emellan gångerna... Dom kom hit vid lunch så vi käkade lite kycklingsallad å tjötade massa å gick en liten husesyn. Sen tog vi med picknick korgen å drog in till vallarna. Vi gick en liten promenad å sen blev det bullar å saft i solen.


Vi fick en fin presentförpackning med saffransskorpor, rabarbermarmelad med kanel (den låter supergod...) å rosenmarmelad! Det e sån där fin present man alltid tittar på i butiker å köper till andra men aldrig får själv.

Det e så somrigt å fint på bordet nu när man kan plocka in syrener. Å det luktar sååå gott!

På vägen hem hämtade vi äntligen hem min cykel som har fått bott i Julias förråd. Jag har tänkt å hämta hem den så länge men det har liksom inte blivit av...så nu får här snart ut å cyklas!

Sen va planerna att jag skulle slappat i soffan å Andreas skulle ut å fiska med Pär men när vi kom hem så kom killarna på att vi kunde ju hänga med så det gjorde vi!
Det blev fiske å grillning!
Båda killarna fick fisk så dom va nog nöjda med turen..
       

Pär ska ju alltid va värst så han drog ju upp den största...
  

Men grillningen e ju ändå alltid det bästa!


Idag ska jag köra...känns inte kul alls! Det blir bara värre å värre varje gång! Å inatt har jag sovit sjukt dåligt å vaknade med söndrig mage å mår illa som bara den...hm...vi får se hur detta går...

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0