Mmmm för sovmorgon!

Idag hade vi sovmorgon, vilket kändes som det va väldigt länge sen...
Cola gnydde några gånger så jag klappade lite på henne men sen gick vi inte upp fören 7.45.
Heeeeeeelt underbart!
Sen satte vi full fart...asså jag älskar min underbara sambo men han har en liten udda sida...
Han får såna måste-åka-till-tippen-attacker!
Så han upp å kollade öppetider å satte igång att packa bilen. Jag tänkte att här gäller att hänga på om man ska få bestämma vad som ska med :)
Så nu sitter jag här 9.50 en lördags morgon å har redan röjt upp å städat ur lilla köket uppe.
Det har varit som förvaring sen vi byggde sovrummet...asså typ 1 1/2 år...
Har även hunnit att få i mig mitt morgon te. Idag blev det ett som jag köpte i Helsingborg...tror det va på village.
Kanelbulle e det, super gott med socker å mjölk!!

Sen sist jag skrev så har vi blivit en till här i familjen...vi har blivit med bubbla!
Den e kanske inte så fin som den ser ut nu men den går frammåt...typ...haha...med lite pyspunka bara...
men i grund å botten e det ju ändå en bubbla som vi alltid velat ha!
Å Andreas har äntligen fått sitt projekt som han drömt om i så många år.
Den e väldigt sänkt bara så den går inte in i garaget just nu...
haha men det e lugnt...problem e la till för att lösas eller?!
Å en sak till...vi har skaffat inspelningsbar box!!!
Jag vet, bla bla bla alla har haft det i 100år, men vi har inte det!
Jag älskar den!!!
Asså nu kan man ju kolla på det man vill när man vill! Inget mer upppesittande när man e skit trött,
bara att trycka rec å gå å lägga sig, å sen kan man kolla resten när man har tid å orkar!
Underbara teknik!

Nä, nu får det bli duschen för min del å sen ska jag fortsätta röja tänkte jag.
Jag håller på å målar lite möbler...kanske ska ta tag i det oxå...
Ha en bra dag allihopa i det fina höstvädret!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Terje har också varit på tippen idag. Jag hostar dock vidare... vilket inte är något vidare... så jag orkade inte ens se och stoppa han när han hittade saker som han ville slänga. Jaja, hoppas inte jag kommer på vad han slängt som jag saknar.

Vilken fin liten bubbla, såg att ni fått ner den i garaget till slut, tack vare gamla trasmattor ;-)

Kram

2010-10-16 @ 15:17:53
Postat av: Sandra

Men stackare, e inte du frisk än???

Haha ja du ser...tur att jag sparat dom gamla mattorna ;)

Hoppas vi ses snart! Massa kramar till er alla 3

2010-10-17 @ 19:23:49
Postat av: Terje

Att åka till tippen är något speciellt. Man känner sig pånyttfödd efteråt.

Grattis till boxen. Du får tipsa Nyllet om denna app nu, om han inte redan har den. Så han kan sitta på jobbet och spela in gamla repriser av TopGear på TV:n hemma.

http://itunes.apple.com/se/app/telia-digital-tv-spela-in/id367349518?mt=8

2010-10-18 @ 11:01:07
URL: http://www.terjesverige.blogspot.com
Postat av: Sandra

Han har den redan!!! Asså denna teknik...jag blev asa impad, jag trodde inte honom när han berättade om den här om dagen...hahaha...jag hänger verkligen med i tekniken...

2010-10-22 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0