Sista dagen som 27...

Önskar verkligen jag hade mer tid till att blogga, men det finns inte det just nu helt enkelt.
Imorogn fyller jag år å som present från jobbet får jag börja en timme tidigare..
hahaha.... ska va där 6.00 å städa... men det gör jag så gärna ;)
E så sjukt glad över att ha nåt vettigt att göra så det finns inte!
Å jag får ju komma hem en timme tidigar å det e ju aldrig fel!
Blir nog ingen frukost på sängen dock...
4.30...älskling, ska du sjunga för mig nu...hahaha...
får nog gå upp själv imorgon.
Nu ska jag försöka få i mig lite mat tror jag,
hare som Jimmy brukar säga!


Kommentarer
Postat av: Mamma Helen

Många kramar på födelsedagen. Ikväll är du nog trött...

2010-10-27 @ 10:40:27
Postat av: Linda

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Sandras födelsedag. Hurra, hurra, hurra!!!

Grattis vännen!!!

Kramar i massor

2010-10-27 @ 12:14:44
Postat av: Linda

Jag saknar dig och dina blogginlägg! <3

2011-03-06 @ 06:56:01
Postat av: Mamma Helen

Jag me...

2011-03-10 @ 23:39:51
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-11 @ 00:44:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0