Onsdag=ledig

Idag e jag ledig å ska fixa lite sånt som inte hinns med annars. Ska bla. handla å åka in till bilskolan med en tårta som tack för hjälpen med körkortet.
Sen måste jag å Cola ut på en promenad innan dagen e slut!!!
Vi åkte till skogen i måndags å skulle gå på en mys-plocka-svamp-aktivera-hunden-promenad jag å Cola men som vanligt ville hon bara käka allt möjligt från marken så det blev promenad men ingen svamp...
Tog lite bilder men som vanligt så fattar jag ingenting när dom väl ska in på datorn från mobilen...önskar verkligen vag va ett data snille!
Men, men jag e ju bra på så mycket annat som mamma brukar säga ;)
Nä, nu får här sättas fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0