Slappar-söndag!

Först vill jag tacka alla goingar för alla grattis jag fått! Både på min blogg å på Andreas facebook. Tack!
Det har nog börjat sjunka in att jag äntligen fått mitt körkort. Jag skickade in papprena igår så nu hoppas jag att mitt riktiga körkort kommer i veckan. Spännande!
Min första tur på egen hand blev inte roligare än en tripp till å från jobbet...haha...men jag kände inte för att bara dra ut å köra direkt. Så jag slog ihop nytta å nöje. Skönt att kunna handla efter jobbet utan att stressa sönder sig för man ska passa nån buss. Men imorgon fortsätter bussåkandet för min del...
Körde även i mörker för första gången igår kväll. Vi hade varit ute å käkat med Terje, Linda å Theo så Andreas slappnade av med ett par cider å jag tränade på mörkerkörning på vägen hem. Gick bra men det va mycket jobbigare än vad jag trodde. Det va som första gången jag körde...tar nog ett tag innna man vänjer sig.


När regnet öser ner å det e söndag tycker jag att man har all rätt att ligga här hela dan! Ljusen e tända filmen laddad, å datorn e på för lite bloggning. Vi ska käka hos Marita ikväll men fram tills dess så e det här ni hittar mig idag!

Cola fick en säng av oss här om dagen. Hon har ju sin bur, våra soffor, å våran säng så hon har ju sovplatser men vi tänkte att det kunde va mysigt för henne att ha en egen säng som för det mesta ska stå i köket, så man slipper ha henne liggandes bakom fötterna när man lagar mat. Å om man ska nån stans så kan man lätt dra med den så har hon sin givna plats som luktar hemma. Hon verkar gilla den....
 

Måste bara visa denna oxå...haha hon e för söt min lilla sessa...Någon hade ställt en tvättkorg i fotöljen där hon brukar ligga på mornarna innan jobbet...Cola såg inget hinder å tryckte in sig själv...


Bakade en typ snickerskladdkaka igår som vi provade till fikat idag. Blev lite mycket men kan nog gå ner ändå ;) Ska lägga in receptet på min andra blogg senare under dagen... Nu ska jag slappa å kolla film!
Ha en skön slappar-söndag!


Kommentarer
Postat av: Jenny W

VAAAA, körkort?? GRATTIS!! Herregud så roligt!

Stort grattis igen! :)

Nu ska jag fortsätta läsa alla förgående inlägg. Jag har varit en dålig bloggläsare, förlåt.

Kommenterar igen. :)

2010-09-14 @ 19:28:59
Postat av: Jenny W

VAAA?? Körkort! GRATTIS!! Herregud så roligt! :)

Det är en härlig frihetskänsla att ha det där kortet.

Jag har varit en dålig bloggläsare, men nu ska jag läsa de förgående inläggen och kommentera mera. :)



Här är allt bra. Renoveringen går långsamt framåt, jag pluggar på högskola, är på smällen igen och "living the dream" :P

Vi måste ses snart!!

2010-09-14 @ 19:36:19
Postat av: Anonym

Haha... Dubbelkommentar där ja. Den första kommentaren visades inte så jag fick göra en ny. Nu fick du 2 (och nu 3) ;)

2010-09-14 @ 19:37:32
Postat av: Sandra

Men herregud! Grattis!!! Så nu ska Noelia bli storasyster nwaaa så gulligt! Jag måste verkligen komma upp snart, jag kan ju köra själv nu för tiden ;) Men vad hände med din blogg??? Jag vill ju se kort på huset, Noelia å er såklart :)

Kraaaaaam

2010-09-15 @ 07:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0