Torsdag

Här va det tätt mellan inläggen ser jag..hahaha...känns som jag skriver hela tiden (så fort jag hinner) men så går man in å ser att det står 1 vecka å si å så många dagar...tiden går fort när man har roligt.
Sen sist har jag fått reda på att det e nåt fel på mina njurar eller nåt så jag ska ner till sjukhuset å göra lite olika undersökningar...alltid roligt...
Å att om jag inte sätter mig i kassan på min praktik (viket e min stora skräck) så finns där inget jobb å jag måste leta upp nån annan praktik...
Så jag tänker lösa det såhär, att nåt e fel i kroppen e uppenbart å det e väl lika bra att kolla upp det å rätta till vad som e fel. Å när det kommer till praktiken kommer jag lägga bort det som arbetsförmedlingen sa om kassa grejen å bara köra på. Jag blir förmodligen ruinerad av att va på praktik men det ger mig så mycket annat så det får gå före just nu. Visseligen fick jag min första utbetalning idag å  e det för en månad så e hela systemet ett skämt. Samtidigt läser man ju dagligen om alla skräckexempel så det e väl bara att gilla läget där oxå.
Vi håller tummarna att dom lärt sig nåt på dessa 4 åren å gör reglerna humana så folk har en chans.
Man ska ju aldrig sluta hoppas på en bättre värld! Å tro mig...jag hoppas, hoppas, hoppas!

Veckan som gått har bara försvunnit. Måndag å tisdag va jag sjuk. Hade så sjukt ont i magen å ryggen. Onsdagen va jag ledig å åkte in till stan å hämtade ut mitt körkort! Det va lite roligt att äntligen ha det riktiga körkortet. Å idag e det ju torsdag å den e ju oxå snart slut...dygnen skulle haft fler timmar helt enkelt!
I helgen blir det 25års kalas. Undra om det blir jag som ska va fylletaxi då...hm..jag har ju 10 år å ta igen ;)
Nä, nu ska jag faktiskt gå å lägga mig. Ser i kors å vuxen som man e så slänger vi väl in ett det är ju en dag imorgon oxå.
Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0